Reklamy
Nowości wydawnicze
Marketing polityczny. Perspektywa psychologiczna
Andrzej Falkowski, Wojciech Cwalina
GWP, Sopot 2005.
Praca obejmuje cały obszar zagadnień tradycyjnie wiązanych z marketingiem politycznym. Autorzy zajmują się: modelami marketingu politycznego, zagadnieniami segmentacji rynku wyborczego, pozycjonowaniem kandydatów i ugrupowań politycznych, rolą mediów w kontekście kampanii politycznej i reklamy politycznej, problematyką debat wyborczych i wieloma innymi zajmującymi tematami z tego obszaru wiedzy.
Po książkę tę powinni sięgnąć wszyscy, którzy planują aktywnie uczestniczyć w przyszłych wyborach. Polecamy lekturę osobom chcącym zaistnieć w polityce, a także tym, które chcą im pomóc w osiągnięciu tego celu.
Zobacz inne książki z roku: 2024/2023/2022/2021/2020/2019/2018/2017/2016/2015/2014/2013/2012/2011/2010/2009/2008/2007/2006/2005/2004
Żaden Czytelnik nie napisał jeszcze swojej recenzji. Przeczytałeś książkę? Napisz swoją recenzję!